satsar

nu ska jag satsa på denna bloggen det lovar jag har frågat en tjej om hon ville göra en header till mig
annars ska jag göra en i morgon :D
nu ska jag sova, jag håller på med en grej men det får bli en överraskning
vissa håller på med dagens pryl och så jag funderar på att ha dagens hiss/diss men jag får se
isåfall blir detta dagens hiss :

de funkar till alt och är hur fina som helst i alla färger men jag gillar inte dem höga så mycket men dessa funkar toppen :D
fast edt är dåligt att den runda har blivit mindre
jaja, nu ska jag lägga mig godnatt
kram lisa
(i morgon blir det en presentation ;))

Kommentarer
Postat av: Johanna Torudd

sv; men om du inte vill ha en allt för avancerad header så kan jag fixa det gratis (:

2011-08-16 @ 23:19:07
URL: http://torudd.blogg.se/
Postat av: Lisa

Om du vill det skulle jag bli super glad! :)

2011-08-17 @ 11:24:21
URL: http://lisaalisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0